Klimada bir problem vardır muhakkak. 2 klima neredeyse 24 saat çalışıyor aylık 350-400 lira gibi bir fatura geliyor. Kontrol ettirmenizde fayda var.

Edit: Fatura kesmeye gelen çalışanlar yanlışlıklar yapabiliyor faturayıda kontrol ettirmenizde fayda var.