olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sayacınız bozuk sizin olmaz bu kadar

gerçekten aşırı az geliyor..
Apartmandakilerin ne kadar geliyor diye sordum anneme az önce. 100 120 lira geliyormuş. Ama genelde tek çocuklu veya çocuksuz insanlar yaşıyor. Bizim her oda da klima + tv + bilgisayar var nerdeyse. Neyse ihbar etmeyin yine de siz