Sürekli çalışan klima bu kadar fazla yakmaz. Bizim evde klimaların çalışmadığını görmedim hiç. Gece gündüz açık ve 2 klima birden çalışıyor. 160-200 civarı geliyor. Fakat komşulardan da gördüm bazıları sıcaklayınca açıp serinleyip kapatıyor vs sürekli aç kapa aç kapalarda daha fazla yaktığını duydum.