Aile arkadaşımız mitsubishi klima aldı 12 binlik 5 bin liraya satan firma garanti verdi 7/24 çalıştırın fatura 30 tl geçmez demiş geçerse klimayi hediye ederiz demiş. Ne kadar doğru bilemiyorum tabi çok yakmış