• 24-06-2013, 02:55:35
    #1
    Evet aynen başlıktaki gibi.

    Üniversiteyi kazandık ama istediğimiz bölüm değil. Aile baskısından vb. kurtulmak için üniversiteye gittik ve tekrar hazırlanmak istiyoruz diyelim. Kiralık bir evde oturduğumuzu düşünelim.

    Üniversite okurken evde kendimiz üniversiteye tekrar hazırlanabilir miyiz?
  • 24-06-2013, 11:18:00
    #2
    Valla o kadar disiplinli biri olsan ilk sene kazanırdın bence.Bende bi bakıma bu haldeyim ama yapamadım yani
  • 24-06-2013, 11:22:56
    #3
    Üniversiteyi kazandıktan sonra tekrar deneyenlerin büyük bir çoğunluğu başarısız oluyor. Hatta eski başarısını bile tekrarlayamıyor. Yapanlar yok mu ? Az da olsa, tabi ki var. Neden olmasın...
  • 24-06-2013, 11:35:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam kesinlikle puanlarında bir artış olucaktır. Hiç çalışmadan girsen dahi puanların yine artış gösterecektir. Çünkü artık üzerine binen bir yük yok , stres yapmanı gerektirecek bir durum yok , buda sınavda sana büyük avantaj sağlıyacak , baskı ve stres altındaki bir beyinle , rahat bir beynin çalışması bir olmaz. İlk sene zaten üni ortamına yeni girdiğin için pek arkadaş edinemezsin , işte buda senin için büyük avantaj , at kendini kütüphaneye paşa paşa çalış derslerine , sabahtan akşama kadar açık ünilerin kütüphaneleri , olmadı yurt kütüphanesinde çalış oda olmadı , belediye kütüphanelerinde , neresi sessizse oraya kur tezgahı
  • 24-06-2013, 11:43:36
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 ay bile çalışmazsın Bende böyle demiştim o rahatlıkla kendi derslerime bile çalışmadım
  • 24-06-2013, 12:13:50
    #6
    çalışma ortamını kendine oluşturursan olurda üni de biraz zor öyle ortam
  • 24-06-2013, 12:24:04
    #7
    Üniversite ortamı adamı değiştirir.
    Bende bu yıl girdim sınava.
    YGS'de patates olunca, LYS'de ne kadar iyi yapsam da sonuç yine kötü geliyor.
    Bu yüzden büyük olasılıkla tercih yapmadan 1 daha deneyeceğim.
  • 24-06-2013, 13:23:05
    #8
    Hazırlanırsın hem kafan rahat olur.
  • 24-06-2013, 13:58:41
    #9
    ben yaptım oldu ilk yılımda ktü inşaat mühendisliği kazandım. 2 ay gittim baktım inşaat işleri bana göre değil. şubatta yeniden başladım çalışmaya ve moleküler biyoloji ve genetik müh. kazandım. tabi okul puanı yarıya düşmüştü yoksa diş hekimliğine giderdim. kısmet böyleymiş. ygs yoktu o zaman öss vardı. 2009 yılında. şuan da mezunum çok şükür. eğer gerçekten istemiyorsan çalış istediğin bölüme git. ömür boyu o işi yapacan çünkü pişmanlıklarla geçmesin ömrün. keşke dememek için fırsat varken çalış. inşallah istediğin yerlere gelirsin. hayırlı, bereketli ömürler. Allah her türlü kötülüklerden muhafaza buyursun. sağlıcakla kal.