Üniversiteyi kazandıktan sonra tekrar deneyenlerin büyük bir çoğunluğu başarısız oluyor. Hatta eski başarısını bile tekrarlayamıyor. Yapanlar yok mu ? Az da olsa, tabi ki var. Neden olmasın...