hocam kesinlikle puanlarında bir artış olucaktır. Hiç çalışmadan girsen dahi puanların yine artış gösterecektir. Çünkü artık üzerine binen bir yük yok , stres yapmanı gerektirecek bir durum yok , buda sınavda sana büyük avantaj sağlıyacak , baskı ve stres altındaki bir beyinle , rahat bir beynin çalışması bir olmaz. İlk sene zaten üni ortamına yeni girdiğin için pek arkadaş edinemezsin , işte buda senin için büyük avantaj , at kendini kütüphaneye paşa paşa çalış derslerine , sabahtan akşama kadar açık ünilerin kütüphaneleri , olmadı yurt kütüphanesinde çalış oda olmadı , belediye kütüphanelerinde , neresi sessizse oraya kur tezgahı