ben yaptım oldu

ilk yılımda ktü inşaat mühendisliği kazandım. 2 ay gittim baktım inşaat işleri bana göre değil. şubatta yeniden başladım çalışmaya ve moleküler biyoloji ve genetik müh. kazandım. tabi okul puanı yarıya düşmüştü yoksa diş hekimliğine giderdim. kısmet böyleymiş. ygs yoktu o zaman öss vardı. 2009 yılında. şuan da mezunum çok şükür. eğer gerçekten istemiyorsan çalış istediğin bölüme git. ömür boyu o işi yapacan çünkü pişmanlıklarla geçmesin ömrün. keşke dememek için fırsat varken çalış. inşallah istediğin yerlere gelirsin. hayırlı, bereketli ömürler. Allah her türlü kötülüklerden muhafaza buyursun. sağlıcakla kal.