Valla kardeşim sana şöyle söyleyeyim aynısını bende yapayım dedim. Ancak tercih yapıp üniversiteye yerleştiğin için puanın kesilecek. en büyük dezavantajın bu. Daha sonra üniversite ortamı insanı gerçekten baştan çıkarıyor.
Kendimi örnek vereyim. Antalya akdeniz üni. kazandım daha sonra istemediğim bölüm diye gittim dersaneye yazıldım. ve dersaneye sadece 1 gün gittim onda da ilk ders sıkılıp çıktım. Çünkü üniversite ortamı bambaşka. Bu sene mezun oldum şimdi eskişehire dgs ile geçip 2-3 sene de orada yaşayacağım. Yaptığım hiç birşeyden pişmanlık duymuyorum açıkcası. bu 2 sene bana müthiş şeyler kattı.
Üniversiteye giderken üniversiteye hazırlanmak?
10
●6.576