Üniversite ortamı adamı değiştirir.
Bende bu yıl girdim sınava.
YGS'de patates olunca, LYS'de ne kadar iyi yapsam da sonuç yine kötü geliyor.
Bu yüzden büyük olasılıkla tercih yapmadan 1 daha deneyeceğim.