Aman Allah kimseye vermesinde mide ile bağırsak arasında parazit yaşıyor olmasın? Sizin besin değerlerinizi o içine emer bu nedenle iştahınız sürekli açık olur. Bu nedenle kiloda almazsınız.
Yok hocam öyle bi sıkıntı yok da çok şükür, düzensiz beslenmedende olabilir diye düşünüyorum ben. Yeme içme saatleri baya ayarsız bende. Şu ara çalışmıyorum ama, bu güne kadar çalıştığım işlerde baya hareketli işlerdi, o da bi etken aslında. Spora başlamıştım bi ara, toparlar gibi olmuştumda bırakınca kaldık yine aynı.. Sıkıntı, streste cabası