• 20-06-2013, 02:58:04
    #28
    Üyeliği durduruldu
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman Allah kimseye vermesinde mide ile bağırsak arasında parazit yaşıyor olmasın? Sizin besin değerlerinizi o içine emer bu nedenle iştahınız sürekli açık olur. Bu nedenle kiloda almazsınız.
    Yok hocam öyle bi sıkıntı yok da çok şükür, düzensiz beslenmedende olabilir diye düşünüyorum ben. Yeme içme saatleri baya ayarsız bende. Şu ara çalışmıyorum ama, bu güne kadar çalıştığım işlerde baya hareketli işlerdi, o da bi etken aslında. Spora başlamıştım bi ara, toparlar gibi olmuştumda bırakınca kaldık yine aynı.. Sıkıntı, streste cabası
  • 20-06-2013, 03:06:05
    #29
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam öyle bi sıkıntı yok da çok şükür, düzensiz beslenmedende olabilir diye düşünüyorum ben. Yeme içme saatleri baya ayarsız bende. Şu ara çalışmıyorum ama, bu güne kadar çalıştığım işlerde baya hareketli işlerdi, o da bi etken aslında. Spora başlamıştım bi ara, toparlar gibi olmuştumda bırakınca kaldık yine aynı.. Sıkıntı, streste cabası
    Öyle problem yoksa sıkıntı da yok
  • 20-06-2013, 10:37:20
    #30
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değil de neden açsın? Ona kafam takıldı. Diyet yapıyorsun tamam ama aç olmak neden

    Çünkü aklına her estiğinde beklemeden yemek yiyen birisiyim. Şuan bi kuşbaşılı pideye hayır demem mesela bunu yemeyince yerine gidip salatalık yiyesim hiç gelmiyor. Diyet listemde benim alışkın olduğum hiç bir şey yok.
  • 20-06-2013, 10:51:51
    #31
    Para kazanıyor musun? Bir diyete ayıracağın maksimum bütçe nedir?
  • 20-06-2013, 10:59:02
    #32
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para kazanıyor musun? Bir diyete ayıracağın maksimum bütçe nedir?
    Maddiyatta sıkıntım yok fakat zaman ile alakalıysa zamanım pek yok.
  • 20-06-2013, 12:40:01
    #33
    Bende sigara falan yok ama bu aralar fena kilo alıyorum yedikçe yiyesim geliyor.
    düşenin dostu olmaz derler
  • 20-06-2013, 13:10:52
    #34
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sigara falan yok ama bu aralar fena kilo alıyorum yedikçe yiyesim geliyor.
    düşenin dostu olmaz derler
    Yemek yemeden fırsat bulamadın demek bizim telefonu unuttuğuna göre
  • 20-06-2013, 13:55:25
    #35
    Eğer maddi yönden kasmıcaksa Dukan Diyeti'ni öneririm, bol bol protein ile beslenmen gerekiyor.
  • 20-06-2013, 16:22:36
    #36
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemek yemeden fırsat bulamadın demek bizim telefonu unuttuğuna göre
    Haha japonyadan gelme android philips telefon var baya hoş ince bişi fakat pasaporta işletilmedi ilgilenirsen resim falan çekip göstereyim sana