SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende sigara falan yok ama bu aralar fena kilo alıyorum yedikçe yiyesim geliyor.
düşenin dostu olmaz derler
Yemek yemeden fırsat bulamadın demek bizim telefonu unuttuğuna göre