• 19-06-2013, 16:28:40
    #19
    Hem sigarayı bırakıp hemde spora başlamak ölüm tehlikesi
  • 19-06-2013, 16:32:10
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Hakkında hayırlısı olsun Ünal sevindim senin adına, umarım beklediğin sonuçları alırsın.
    Sigara kullanmıyorum, ama biraz kilo sorunum var gerçi boydan ve kemiklerim iri olduğu için göstermiyorum ama yine de biraz vermek lazım
  • 19-06-2013, 16:49:22
    #21
    Üyeliği durduruldu
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Gece yemek ye nerde yağlı yemekler var onları geceleri ye. Ekmekleri acıma bütün bütün götür . Yemekten sonra g.tü devir yat 3 aya kilo almazsan ben buradayım

    Hamurişi türünü bol bol yerim. Yağlı yağsız farketmeksizin götürürüm. Kahvaltıda 1 ekmek en kötü, akşam yemeğinde 1,5 2 ekmek gidiyor rahat. Yemekten sonra pc başına geçiyoruz yani g.tü devirip yatıyoruz Ama tık yok abi. Gittikçe daha çok zayıflıyorum sanki
  • 19-06-2013, 16:56:02
    #22
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem sigarayı bırakıp hemde spora başlamak ölüm tehlikesi
    Haklı olma ihtimalin yüksek

    Ares adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkında hayırlısı olsun Ünal sevindim senin adına, umarım beklediğin sonuçları alırsın.
    Sigara kullanmıyorum, ama biraz kilo sorunum var gerçi boydan ve kemiklerim iri olduğu için göstermiyorum ama yine de biraz vermek lazım
    Sigara kullanmıyorsan senden iyisi yok müdür

    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hamurişi türünü bol bol yerim. Yağlı yağsız farketmeksizin götürürüm. Kahvaltıda 1 ekmek en kötü, akşam yemeğinde 1,5 2 ekmek gidiyor rahat. Yemekten sonra pc başına geçiyoruz yani g.tü devirip yatıyoruz Ama tık yok abi. Gittikçe daha çok zayıflıyorum sanki
    Benden çok yiyorsun müdür
  • 19-06-2013, 16:58:06
    #23
    Üyeliği durduruldu
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Benden çok yiyorsun müdür
    herkes öyle diyor millet bi yarımı bitiremezken ben ikinciye geçiyorum. Ama gel gelelim tık yok, nasıl bi bünyeyse bendeki
  • 19-06-2013, 16:58:43
    #24
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes öyle diyor millet bi yarımı bitiremezken ben ikinciye geçiyorum. Ama gel gelelim tık yok, nasıl bi bünyeyse bendeki
    Diyet yapan arkadaşlarla birlikte seni bu konuda istemiyoruz
  • 19-06-2013, 22:38:17
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1.92 96 kilo. Fazla kilom yok, hareketsizlikten göbek yaptım. Onu vücuda yayabilirsem çok güzel olur ama fazla tembelim böyle uğraşlar için
  • 20-06-2013, 01:10:24
    #26
    O değil de neden açsın? Ona kafam takıldı. Diyet yapıyorsun tamam ama aç olmak neden
  • 20-06-2013, 02:36:54
    #27
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes öyle diyor millet bi yarımı bitiremezken ben ikinciye geçiyorum. Ama gel gelelim tık yok, nasıl bi bünyeyse bendeki
    Aman Allah kimseye vermesinde mide ile bağırsak arasında parazit yaşıyor olmasın? Sizin besin değerlerinizi o içine emer bu nedenle iştahınız sürekli açık olur. Bu nedenle kiloda almazsınız.