Gece yemek ye nerde yağlı yemekler var onları geceleri ye. Ekmekleri acıma bütün bütün götür . Yemekten sonra g.tü devir yat 3 aya kilo almazsan ben buradayım
Hamurişi türünü bol bol yerim. Yağlı yağsız farketmeksizin götürürüm. Kahvaltıda 1 ekmek en kötü, akşam yemeğinde 1,5 2 ekmek gidiyor rahat. Yemekten sonra pc başına geçiyoruz yani g.tü devirip yatıyoruz

Ama tık yok abi. Gittikçe daha çok zayıflıyorum sanki