Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam öyle bi sıkıntı yok da çok şükür, düzensiz beslenmedende olabilir diye düşünüyorum ben. Yeme içme saatleri baya ayarsız bende. Şu ara çalışmıyorum ama, bu güne kadar çalıştığım işlerde baya hareketli işlerdi, o da bi etken aslında. Spora başlamıştım bi ara, toparlar gibi olmuştumda bırakınca kaldık yine aynı.. Sıkıntı, streste cabası
Öyle problem yoksa sıkıntı da yok