Altında kötü bir şey aramayınız. Sadece Kuran-ı Kerim' i Türkçe meali ile okumuş kişilerin oranını merak ediyorum. Katılan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
Yok güzel kadresim canım kardesim birşey aramıyorum simdi webmaster forumalarında böle konular acılınca insan tedirgin oluyor acep gayesi ne diye.Allahtan sen konuyu aforizmanın banlandıgı bir zamanda actın yoksa fetva üstüne fetvayıo basardı sana

Bu arada meal - tefsir ,hadis kitapları ve minumum evliya peygamber hayatlarına dair cok kitap okudum gel gelelim yine günahkarım yine günahkarım demekki anlayarak okumamıs kalın kafam