ebulfeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunuzun gayesi nedir ona göre cevap alabilirsiniiz.Çünkü okumak farklıdır anlamak farklıdır.Ben sana derdimi anlatsam kafa sallar durursun ama gel gelelim beni anladınmı desem kem küm.Bu misali yani okumakla anlamak arasında farklı bağ vardır.Hani cübbeli ahmet hoca diyor ya adama kadınlarınıza adetli günlerinde yaklaşmayın ayetini okuyoruz baslıyorlar ağlamaya.Sebeb arapca ya :d o yüzden anlayarak okumak laızm.Bu ayrı mevzu ama dediğim gibi konunuzun içeriği gayesi nedir onu bilmek laızm.Şöyle diyim eger anti-müslümansanız bu size iyi dalga egcme malzemesi olur ah yok müslümansanız burada agzını acmıs müslümanalrı küçümsücek cok yırtıcı var onlara koz bırkamıs olursunuz.
Altında kötü bir şey aramayınız. Sadece Kuran-ı Kerim' i Türkçe meali ile okumuş kişilerin oranını merak ediyorum. Katılan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.