• 20-04-2013, 01:14:19
    #10
    PTT kargo işini gerçekten beceremiyor. Yakın sayılacak bir zaman da köyden bize pekmez gelecekti 2 teneke yaklaşık 35 40 kilo civarında 2 teneke neyse ptt kargoyla geldi ilk başta hiçbirşey farketmedik ancak tenekeyi açınca ne görelim tenekenin birinin yarısı boş ve kenarlarında tornavida izleri var.

    Üzerinde ki kestikleri etikete baktık 20 kilo ancak 20 kilo olamaz yarısı boş bizde ellemeden tenekeyi tarttık 10 kilo geldi resmen çalmışlardı. Şikayet ettik, dilekçe verdik vs. derken 2 aylık bir soruşturmanın ardından tam rakamı hatırlamıyorum ama o kadar pekmez yapımıyla uğraşmanın asla karşılığı olmayacak bir para (bunada şükür) ve söz konusu kişilerin işten çıkarılmasıyla sonuçlanmıştı.

    Bu olaydan sonra ptt kargo mu Allah yazdıysa bozsun benden uzak olsunlar başka bişey istemem.
  • 20-04-2013, 01:15:41
    #11
    Böyle yapmalarının bir cezası yokmu yani ? Benim kargom çalınırsa ben o adamları mahkemeye bile veririm. Böyle bi hizmet şekli dünyanın neresinde görülmüş !

    HTC Sensation Z710e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 20-04-2013, 01:23:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    EdelSang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle yapmalarının bir cezası yokmu yani ? Benim kargom çalınırsa ben o adamları mahkemeye bile veririm. Böyle bi hizmet şekli dünyanın neresinde görülmüş !

    HTC Sensation Z710e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    devleti devlete mi verceksin özelleşiyor arkadaşlar az kaldı sabredin.
  • 20-04-2013, 01:35:53
    #13
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devleti devlete mi verceksin özelleşiyor arkadaşlar az kaldı sabredin.
    Koskoca generaller mahkemelik oluyor hocam bunlar mı olmucak

    HTC Sensation Z710e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 20-04-2013, 01:39:43
    #14
    Üyeliği durduruldu
    EdelSang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koskoca generaller mahkemelik oluyor hocam bunlar mı olmucak

    HTC Sensation Z710e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    onla bu bir değil.
  • 20-04-2013, 01:44:49
    #15
    Ptt kargo değil normal posta dağıtıcıları dağıtıyor yurtdışı gönderileri. Benimde geçen gün bırakıp gittiler. Üniversite projem için malzeme alıyorum adam kapıdaki ayakkabılığa bırakıp gitmiş, hemde ben evdeyken
  • 20-04-2013, 02:37:54
    #16
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ptt kargo değil normal posta dağıtıcıları dağıtıyor yurtdışı gönderileri. Benimde geçen gün bırakıp gittiler. Üniversite projem için malzeme alıyorum adam kapıdaki ayakkabılığa bırakıp gitmiş, hemde ben evdeyken
    ben zaten o bırakanı bi yakalarsam çok fena yapıcam acayip kuruldum ona.sırf o adamı yakalamak için sipariş vericem yurt dışından
  • 20-04-2013, 02:56:58
    #17
    Hiç bir şekilde yapılmaması gerekiyor. Gelen ürünü biri alıp götürdü nereden bileceksin kim aldı. Daha sonra uğraş dur..
  • 20-04-2013, 03:05:20
    #18
    Kayıtsız posta ise kapıya bırakmaları normal.
    Adı üstünde kayıtsız yani önemli olmayan bir posta.
    Bu kayıtsız kargonun başına birşey gelse sorumlusu ptt değil.
    Kayıtlı kargo olsa bunu yapamazlar sisteme işleniyor ve teslim ederken imza atılıyor.