EdelSang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle yapmalarının bir cezası yokmu yani ? Benim kargom çalınırsa ben o adamları mahkemeye bile veririm. Böyle bi hizmet şekli dünyanın neresinde görülmüş !

HTC Sensation Z710e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
devleti devlete mi verceksin özelleşiyor arkadaşlar az kaldı sabredin.