Kayıtsız posta ise kapıya bırakmaları normal.
Adı üstünde kayıtsız yani önemli olmayan bir posta.
Bu kayıtsız kargonun başına birşey gelse sorumlusu ptt değil.
Kayıtlı kargo olsa bunu yapamazlar sisteme işleniyor ve teslim ederken imza atılıyor.