PTT kargo işini gerçekten beceremiyor. Yakın sayılacak bir zaman da köyden bize pekmez gelecekti 2 teneke yaklaşık 35 40 kilo civarında 2 teneke neyse ptt kargoyla geldi ilk başta hiçbirşey farketmedik ancak tenekeyi açınca ne görelim tenekenin birinin yarısı boş ve kenarlarında tornavida izleri var.
Üzerinde ki kestikleri etikete baktık 20 kilo ancak 20 kilo olamaz yarısı boş bizde ellemeden tenekeyi tarttık 10 kilo geldi resmen çalmışlardı.

Şikayet ettik, dilekçe verdik vs. derken 2 aylık bir soruşturmanın ardından tam rakamı hatırlamıyorum ama o kadar pekmez yapımıyla uğraşmanın asla karşılığı olmayacak bir para (bunada şükür) ve söz konusu kişilerin işten çıkarılmasıyla sonuçlanmıştı.
Bu olaydan sonra ptt kargo mu Allah yazdıysa bozsun benden uzak olsunlar başka bişey istemem.