PTT kargo'nun kapının önüne bırakıp gitmesi
29
●7.596
- 19-04-2013, 23:05:01çok duydum bu olayı sanırım kayıtsız posta diye geçiyor kapının önüne atıp gidiyorlar birinin 3000tl lik eşyası çalnmştı
- 19-04-2013, 23:12:182 gün önce yine alışveriş yaptım bu sefer air mail ile kayıt ettim bakalım napıcaklarTherepower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

YMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yurtdışından gelenleri malesef ptt kargo teslim ediyor.seçim şansımız yok diye biliyorumSrdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-04-2013, 00:26:09Devlet eliyle yapılan kargoculuktan ne beklenirki. Adamların umrunda değilki hiçbir şey git şikayet et 3 şikayetten sonra uyarı, 10 şikayetten sonra kınama veriyorlar geçiyorlar.
Bir yerden çikolata gelmişti ptt kargoyla, 5 paket vardı içinden 1 tanesini kutuyu açıp almışlar sonrada yarım yamalak bantlamışlar geri, çikolatanın fındıkları boğazınızda kalır inşallah
- 20-04-2013, 00:33:37
- 20-04-2013, 00:44:07Düpedüz hırsızlık vay adi heriflerElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
