• 08-03-2013, 21:07:08
    #1
    selamlar arkadaÅŸlar,
    direkt konuya gireyim lise son sınıftayım kız arkadaşımla yaklaşım 1 yıldır çıkıyor birbirimizi çok seviyoruz ve her konuda rahatlıkla anlaşabiliyoruz.kız arkadaşımın babası 2 yıl önce vefat etti, o ölmeden öncede aynı olay cereyan etmişti ama babası sayesinde bu olay kapanmıştı. daha sonra vefat etti işte annesi bakıyor eve kız arkadaşımın 2 kardeşi var annesi bunlara bakıyor maddi durumları kötü ama kadın annesin ve anne tarafının kışkırtmasına geliyor daha önce olduğu gibi,

    az evvel kız arkadaşımla telefonda görüştük bu durumu bana anllatı ağlamaktan kendini alamıyordu haliyle benide çok üzdü bu durum, almanyadaki kaynına vereceklermiş adam 20 yaşlarda memurmuş, dediğim gibi daha lise son sınıftayım ailemin maddi durumuda çok iyi değil ne yapmam gerekiyor ellerinden gelse hemen evlendirecekler kızı ama kız direniyor evde, daha önce babasının kaybettiği için kız zaten ruhsal yönde sıkıntıdan dün bu olay olduktan sonrada intihar etmeye kalktı ben şu anda ne yapabilirim.
    lütfen bana bir abi-kardeş olarak yardımcı olun.
    sevgilerle..
    (dalga geçmek amaçlı yorumlar lütfen yapmayınız, konu yeri burası değilse direkt kilitleyin.)
  • 08-03-2013, 21:10:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok sıkıntılı bir durum geçmiş olsun

    ya kızı kaçırakcaksın

    yada

    kız direnecek ve bir şekilde durumdan kurtulacaksınız senin yapacak
    pek birşeyin yok bu durumda(maddi durum bakımından)
  • 08-03-2013, 21:15:40
    #3
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok sıkıntılı bir durum geçmiş olsun

    ya kızı kaçırakcaksın

    yada

    kız direnecek ve bir şekilde durumdan kurtulacaksınız senin yapacak
    pek birşeyin yok bu durumda(maddi durum bakımından)
    yok be kardeşim nerde maddi durumum olsa bir saniye durmam böyle bir şey olabilirmi ya
  • 08-03-2013, 21:28:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    18 yaşından büyükse direk kaçsın sana,bas nikahı.
  • 08-03-2013, 21:30:30
    #5
    tayfun199 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşından büyükse direk kaçsın sana,bas nikahı.
    abi aileleri karşımıza alamayız benim ailem böyle birşeye sıcak bakmaz akıllarında üniversitede okumam var kız 17 yaşında kimlikte ama 18 normalde.az önce konuştum evde deli takliti yapacam diyor gece kalkacam televizyonu açacam bağıracam yırtacam kendimi korksunlar diyor bilmiyorum böyle yaparsa işe yararmı daha öncede yapmışları kız gene intihar etmeye kalktı kurtuldu ama o zaman babası vardı şimdi yok
  • 08-03-2013, 21:36:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    byMicro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi aileleri karşımıza alamayız benim ailem böyle birşeye sıcak bakmaz akıllarında üniversitede okumam var kız 17 yaşında kimlikte ama 18 normalde.az önce konuştum evde deli takliti yapacam diyor gece kalkacam televizyonu açacam bağıracam yırtacam kendimi korksunlar diyor bilmiyorum böyle yaparsa işe yararmı daha öncede yapmışları kız gene intihar etmeye kalktı kurtuldu ama o zaman babası vardı şimdi yok
    Zorla evlendirilmek istenen kızların sığındığı kurumlar var onlara başvuru yapsın onlar engeller. Zor bir durum ama aileleri karşınıza alacaksınız mecbur.
  • 08-03-2013, 21:38:21
    #7
    tayfun199 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorla evlendirilmek istenen kızların sığındığı kurumlar var onlara başvuru yapsın onlar engeller. Zor bir durum ama aileleri karşınıza alacaksınız mecbur.
    ah be kardeşim sağol yinede bunu bi araştırayım (
  • 08-03-2013, 21:40:31
    #8
    Artık aileleri boşverin karşınıza alıp gerekeni yapın kızı al imam nikahı yap.
  • 08-03-2013, 21:42:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kizi kacirmak icin zaman mekan elvermez. Osmaniye kucuk yer. Ayrica o ne dagdami yasiyoruz? Ek olarak buyuk ihtimal kizin ailesi mayis gibi nisanlar yazin everirler.
    Kizin ailesiyle de hem senin hem onun dayak yeme ihtimali olsa bile cik konus boyle boyle de. Olmadi yasiniz geldigi an gidin belediyeye evlenin gibi bir akil vermis gibi olmayayim. Fazla gec kalma herif almanyadan gelirse o isin donusu zor olur.
    Yada herifi arayacaksin ona durumu anlatacaksin. Yoeh o kiz du bist mayn falan derse kafana gore ya evlenin ya kalbine gom ya evlen hem oku hem is bul.

    Ek bir ihtimal daha var ve bu gerceklesek olan ihtimal bende yasadim bunlari. Ayrilip hayatlariniza devam edeceksiniz. Sen lise mezunu o lise mezunu mutlu olamazsiniz eve ekmek girmeyince. Girse ayri dert yarin oburgun senden adanadan ev alalim sunun busu var bunun busu var diye dirdir yaparken birde bi bakmissin cocuk dogmus o dogacak cocuga yazik. Allah rizkini verir deme once tevekkul edip rizk aramak lazim. Var gitsin kiz hayatini guzel yasasin almanyaya gidip durumu kotuyse. Sende otur adam gibi oku elbet aklinda hep kalir ama hayat gene akar gider.