Hocam burada senin yapabileceğin hiç birşey yok. Artık olay kızda bitiyor.
Evlenmek istemiyorsa kimse onu zorla evlendiremez nikah salonunda zorla evet dedirtmiyorlar. Şiddet filan görürsede polise filan başvursun. Artık kadın haklarını en güzel şekilde koruyorlar eskisi gibi degil bu konularda ilerleme sağlandı.
Sevdiğim kızı ailesi zorla evlendiriyor..
37
●6.322
- 09-03-2013, 17:28:37O kız gerçekten seni seviyorsa hiçbir güç onu evlendiremez, kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz ve nerede yaşıyoruz ? Hadi eskiden olsa derim tamam yaparlar bişeyler ama günümüzde bu mümkün değil kaçar bağırır çağırır polisi arar yine kurtulur, sen sadece sabret ve kızın sana olan sevgisini gör..
- 09-03-2013, 17:38:23Üyeliği durduruldu18 yasından buyuk çocuk esirgeme kurumu bakamaz - bi durum
Okuyor olması + çünkü 4+4+4 sistemi var lise bitene kadar okutmak zorundalar
Deli hareketi vs yapması bunu ailesi yanında değil o evlenecegi adama karşı yapması lağzım yani adamdan kendi sogutması lagzım karşı taraf vazgeçerse süre kazanırsınız biraz - 09-03-2013, 18:00:34Gerçekçi olmak gerekirse anne kızının ileride sıkıntı çekmesini istemiyor. Maddi durumu iyi olan birisiyle evlenince sıkıntı çekmeyeceği anlama gelmez ama iki seçim arasında mantıklı bu geliyor. <br />
Konuyu açan arkadaşım için söyleyeceğim elinden birşey gelmiyor bu yaştada okumaktan başka bence aşkla meşkle uğraşmanın bir gereği yok unutmak çok zor gelsede unutacağından emin olabilirsin.
Kız vazgeçse bile annesini karşısına alacaktır. - 09-03-2013, 18:15:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kiz seni sevdigini zorla evlenmek istemedigini soylesin. sanirim haberi yok ailesinin senden. bunun disinda herkesinde dedigi gibi kizi kacirip evlenmek en buyuk alternatif. ama durumum yok ailende karsi cikiyor diyorsun.
allah yardimcin olsun - 09-03-2013, 19:08:59kardeşim zamana bırakıyorum olurda vazgeçerlerse hep onunlayım ama olmazsa dediğin gibi unutmak yarın bir gün kaçtık diyelim kız pişman olurda ailesine dönerse benim ailem ne olacak tam hayatımı kurarken bu yıllarımıı kaybedersen ne olacak bunları düşünüyorum, ilgin için teşekkür ederim..FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleevet kardeşim iş güç olmadan ne yapayım daha hayatımın temellerini yeni atyorum bana bişey olsa ne olacak aileme bir evin tek çocuğuyum ben onlarıda düşünmem gerekiyor..zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleaynen kardeşim ben şu anda bekliyorum yapabileceğim hiç bişeyim yok kız bişeye karıştırmıyor olay büyür diye kendisi halletmeye çalışıyor bizde işte böyle avare gibi geziyoruz.. kızda öyle bir cesaret olsa gider kadın hakları felan diye uğraşırda zannetmiyorum..Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğin gibi olabilir o adamdan kendini soğutabilir bende sonradna düşündüm ailesine fayda etmez deli hareketi sonuçta ailesi hayatını kurtarmak istiyor öyle bişey olsa bile verirler..RappLzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim kardeşim bekliyoruz işte iş kızda bitiyor..Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim bunun bende farkındayım ama ne yazıkki elden bişey gelmiyor..ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beni araya sokup olayı büyütmek istemiyor..mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dedirtirler kardeşim, kızın kardeşleri ve ailesi söz konusu mecburiyettende olsa der. ne yazıkkiFaggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. - 09-03-2013, 21:51:18aynen öyle kardeşim teşekkürler.BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) İşi gücü mesleği maddi bir kaynağı ve manevi dayanağı olmayan 2 çocuk nasıl evlensin a dostlar