Sevdiğim kızı ailesi zorla evlendiriyor..
37
●6.322
- 09-03-2013, 10:42:48Üyeliği durdurulduBöyleleri hala var mı ya ?
Üzgünüm ama elinden hiçbir şey gelmez. Sakın kaçırayım falan deme, zamanın ne göstereceği belli olmuyor. Şuan her şeyin, aşkın olarak görüyorsun fakat aynı evde yaşayınca doğru kişi olmadığını anlayabilirsin. Anladıktan sonrada çok geç kalmış olursun, delilik yapmaya gerek yok. Aileni durum hakkında bilgilendir, bu konuyla ilgilenen kişiler mutlaka vardır ne bileyim psikolog vesaire, onlar görüşür ailesi ile. - 09-03-2013, 11:58:51kardeşim durum daha yeni böyle birşeyi ne ben kabul ederim ne ailesi henüz diğer arkadaşlarında dediği gibi hayatımı inşa etme zamanımızdayız ikimizde.Voli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet kardeşim orası öyle ama insanın içi elvermiyor yemin ederim kafamdan 1 dakika çıkmıyor böyle birşey nasıl olurdu yaparlar diye..Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kız henüz lise 3 kardeşim benimle aynı yaşta ama ailesi babası olmeden önce sürekli kavga ediyorlarmış kız o yüzden 1 yıl kardeşlerine bakmak zorunda kalmış bu neden dolayı 1 yıl okula geç yazılmış.yani 1 yıl var bu kızı 1 yıla bırakmazlar..wpdoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
allah belalarını versin diyeceğim olmayacak ama şöyle bir durumda var ailesinin başka hiç bir çözümü yok gibi duruyor maddi durumları çok kötü annesi kadın başına petrolde çalışıyor ölen babasını tarafı sahip çıkmıyor yani onlarda sıkıntıda büyüklerimi araya sokup iş bulayım diyorum annesi onada yanaşmıyor..TeQNyC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sevgili kardeşim kız arkadaşım böyle yaparsa durumun büyüyeceğinden ve annesine bişey olacagında korkuyor bu galiba en son çare..Muzaffer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen benim çocukluğumdan beri tanıdıgım bir insansın ama mantığım şu anda bu kızdan ayrılmamı söylüyor bende çok çaresizim bırak kız hayatını ve kardeşlerini kurtarsın diyor bir gün belki karşılarsınız .. diye geçiriyorum içimdenTurna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kız olay taze olduğu için büyütmek istemiyor, kaleye içten fethetmeye çalışıyor..AlkolikRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim çok güzel sorulara değinmiş çok teşekkür ederim sana..FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- işte bunu tam anlayamadım o kadar fırsatım olmadı ama galiba öyle
2- çok fazla tanıyamadık diyeceğim şu ki üniversite sınavına hazırlandıgım için yıl içersinde 4-5 defa buluşabildik onun dışında her akşam telefon ile görüşüyorduk..bu yüzden pek vaktimiz olmadı ama bu süre zarfında söylediklerimi 2 etmedi her türlü değişikliği gösterdi aile yapısı zayıf oldugu için psikolojisi bozuktu ve bir çok saçma hareketi vardı bunları %90 oranında değiştirdi ama çok zayıf bir kız intihara çok sık kalkışıyor..
3-bence doğru değil ben ileriye dönük hayaller kuruyordum aynı üniversite felan diye ama hayat işte.
soruların için teşekkür ederim.
1 yıl içerisinde aileler 1-2 telefon görüşmesi felan onun dışında bir haberleşmeleri olmadı dediğim gibi onlar zaten maddiyat yüzünden kızı evlendirmek istiyor bunu bir çözüm görüyor, evet tepki verirsek kızla görüştürmem okula göndermeme durumları olabilir, hayat işte kardeşim ne olacağı belli olmuyor..Milqboys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
annesi biraz geri kafalı böyle birşeye kesinlikle yanaşmaz, eğer hiç bir şey fayda etmezse dediğin gibi yapmaktan başka şansım olmayacak zaten, ben bir kaç defa daha araya birilerini sokmaya çalışacağım.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne zamana kadar böyle sürecek saçmalıktan başka bir şey olmaz bu..Xavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--------------------------
az evvel bir mesaj attı bana aynen yazıyorum ;
Annem aksam hıc bahsetmedı konudan sabahta hıc bıse demedın cıktı gıttı ben zaten tavırlıyım bıraz, sen canını sıkma dusunmemn gereken calısman gereken bı sınavın var ona konsantre olman lazım, ben boyle senın canını sıkıp kafanı karıstırmak ıstemıyorum, su an herkes suskun bana da bıse sormuyorlar sadece su an akıl verıyorlar bana bense sadece dınlıyorum hersey olacagına varacak merak etme su an yapabılcegımız tek sey beklemek zamana bırakmak hersey bende bıtıyor benden bıse beklıyotrlar su an bende hep olumsuız seyler soyluyorum sen de canını sıktıkca ben daha kotu oluyorum kafam zaten darduman neapacagımı bılmıyorum sende bana uzak davranma olur mu elınden geldıgınce yanımda olmaya calıs ben butun bunları sana yansıtmak ıstemıyorum ben kendım halletmeye calıscamsadece dua et sende dua et su an buna ıhtıyacımız var
değerli yorumlarınızı bekliyorum sınavıma çok az bir zaman kaldı tam bu olay cereyan etti, konuya yorum yazan herkese çok ama çok teşekkür ederim.
- 09-03-2013, 15:58:16Kaçır diyenler sanırım geçimde ve diğer maddi konularda sana yardım edecek. Yoksa nasıl hemencik kaçırıver, oluversin bitiversin diyolar anlamadım
) İşi gücü mesleği maddi bir kaynağı ve manevi dayanağı olmayan 2 çocuk nasıl evlensin a dostlar
- 09-03-2013, 16:25:05Tamam üzücü bir durumda,arkadaşlar kaçır evlen demissiniz.Daha 18 yaşındalar ne iş sahibi ne para.Onları geçtim kaçırdı evlendiler diyelim daha yaşları kucuk 1 senedir beraberlermiş,bişey oldu araları bozuldu ne olucak o zaman? O kız napıcak ? Arkadaş bile bozulsa ona bakıcak mı?