Tamam üzücü bir durumda,arkadaşlar kaçır evlen demissiniz.Daha 18 yaşındalar ne iş sahibi ne para.Onları geçtim kaçırdı evlendiler diyelim daha yaşları kucuk 1 senedir beraberlermiş,bişey oldu araları bozuldu ne olucak o zaman? O kız napıcak ? Arkadaş bile bozulsa ona bakıcak mı?