Böyleleri hala var mı ya ?

Üzgünüm ama elinden hiçbir şey gelmez. Sakın kaçırayım falan deme, zamanın ne göstereceği belli olmuyor. Şuan her şeyin, aşkın olarak görüyorsun fakat aynı evde yaşayınca doğru kişi olmadığını anlayabilirsin. Anladıktan sonrada çok geç kalmış olursun, delilik yapmaya gerek yok. Aileni durum hakkında bilgilendir, bu konuyla ilgilenen kişiler mutlaka vardır ne bileyim psikolog vesaire, onlar görüşür ailesi ile.