Gerçekçi olmak gerekirse anne kızının ileride sıkıntı çekmesini istemiyor. Maddi durumu iyi olan birisiyle evlenince sıkıntı çekmeyeceği anlama gelmez ama iki seçim arasında mantıklı bu geliyor. <br />
Konuyu açan arkadaşım için söyleyeceğim elinden birşey gelmiyor bu yaştada okumaktan başka bence aşkla meşkle uğraşmanın bir gereği yok unutmak çok zor gelsede unutacağından emin olabilirsin.
Kız vazgeçse bile annesini karşısına alacaktır.