Hocam burada senin yapabileceğin hiç birşey yok. Artık olay kızda bitiyor.

Evlenmek istemiyorsa kimse onu zorla evlendiremez nikah salonunda zorla evet dedirtmiyorlar. Şiddet filan görürsede polise filan başvursun. Artık kadın haklarını en güzel şekilde koruyorlar eskisi gibi degil bu konularda ilerleme sağlandı.