tayfun199 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 yaşından büyükse direk kaçsın sana,bas nikahı.
abi aileleri karşımıza alamayız benim ailem böyle birşeye sıcak bakmaz akıllarında üniversitede okumam var kız 17 yaşında kimlikte ama 18 normalde.az önce konuştum evde deli takliti yapacam diyor gece kalkacam televizyonu açacam bağıracam yırtacam kendimi korksunlar diyor bilmiyorum böyle yaparsa işe yararmı daha öncede yapmışları kız gene intihar etmeye kalktı kurtuldu ama o zaman babası vardı şimdi yok