selamlar arkadaşlar,
direkt konuya gireyim lise son sınıftayım kız arkadaşımla yaklaşım 1 yıldır çıkıyor birbirimizi çok seviyoruz ve her konuda rahatlıkla anlaşabiliyoruz.kız arkadaşımın babası 2 yıl önce vefat etti, o ölmeden öncede aynı olay cereyan etmişti ama babası sayesinde bu olay kapanmıştı. daha sonra vefat etti işte annesi bakıyor eve kız arkadaşımın 2 kardeşi var annesi bunlara bakıyor maddi durumları kötü ama kadın annesin ve anne tarafının kışkırtmasına geliyor daha önce olduğu gibi,
az evvel kız arkadaşımla telefonda görüştük bu durumu bana anllatı ağlamaktan kendini alamıyordu haliyle benide çok üzdü bu durum, almanyadaki kaynına vereceklermiş adam 20 yaşlarda memurmuş, dediğim gibi daha lise son sınıftayım ailemin maddi durumuda çok iyi değil ne yapmam gerekiyor ellerinden gelse hemen evlendirecekler kızı ama kız direniyor evde, daha önce babasının kaybettiği için kız zaten ruhsal yönde sıkıntıdan dün bu olay olduktan sonrada intihar etmeye kalktı ben şu anda ne yapabilirim.
lütfen bana bir abi-kardeş olarak yardımcı olun.
sevgilerle..
(dalga geçmek amaçlı yorumlar lütfen yapmayınız, konu yeri burası değilse direkt kilitleyin.)