byMicro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi aileleri karşımıza alamayız benim ailem böyle birşeye sıcak bakmaz akıllarında üniversitede okumam var kız 17 yaşında kimlikte ama 18 normalde.az önce konuştum evde deli takliti yapacam diyor gece kalkacam televizyonu açacam bağıracam yırtacam kendimi korksunlar diyor bilmiyorum böyle yaparsa işe yararmı daha öncede yapmışları kız gene intihar etmeye kalktı kurtuldu ama o zaman babası vardı şimdi yok
Zorla evlendirilmek istenen kızların sığındığı kurumlar var onlara başvuru yapsın onlar engeller. Zor bir durum ama aileleri karşınıza alacaksınız mecbur.