• 25-09-2009, 17:53:59
    #19
    yorumlar için tşk
  • 12-10-2009, 18:06:25
    #20
    iyidir kerata
  • 12-10-2009, 18:07:11
    #21
    netsof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyidir kerata
    lütfen üslubunuzu düzeltirmisiniz?
  • 12-10-2009, 18:07:46
    #22
    netsof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyidir kerata
    Askerlik arkadaşınız sanırım
  • 17-12-2009, 16:42:18
    #23
    Genellikele haftanın 1 günü siteler kapalı olur çünkü saldırı alıyorlarmış.İki gündür yine kapalı.Bu bağlamda atılan maillere,telefonlara ve msne cevap vermezler.Şahsen bize öyle oldu.En kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyoruz
  • 17-12-2009, 16:49:27
    #24
    Üyeliği durduruldu
    yaradanakul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genellikele haftanın 1 günü siteler kapalı olur çünkü saldırı alıyorlarmış.İki gündür yine kapalı.Bu bağlamda atılan maillere,telefonlara ve msne cevap vermezler.Şahsen bize öyle oldu.En kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyoruz

    Msn'e cevap vermeyiz ? Msn sürekli onlinedir ve cevapta veriyoruz.
    Telefona cevap vermeyiz Telefonlarımızda açıktır cevap veririz.
    Maillere cevap vermeyiz? Sitemiz açılmıyor ise mailler nasıl çalışacak. Siz söylüyorsunuz saldırı alıyorlar diye ki haftanın 1 günü kapalı olur diye birşey ise çok saçma. öyle bişey olamaz bu uptime dan da bellidir. Son 1 haftadır aldığımız saldırılar yüzünden bu bu şekilde olmuştur bununda çözümlerini aramaktayız zaten.
  • 17-12-2009, 19:08:24
    #25
    ownhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn'e cevap vermeyiz ? Msn sürekli onlinedir ve cevapta veriyoruz.
    Telefona cevap vermeyiz Telefonlarımızda açıktır cevap veririz.
    Maillere cevap vermeyiz? Sitemiz açılmıyor ise mailler nasıl çalışacak. Siz söylüyorsunuz saldırı alıyorlar diye ki haftanın 1 günü kapalı olur diye birşey ise çok saçma. öyle bişey olamaz bu uptime dan da bellidir. Son 1 haftadır aldığımız saldırılar yüzünden bu bu şekilde olmuştur bununda çözümlerini aramaktayız zaten.
    Belli oluyor 2 gündür.Telefon çekmiyor diyorsunuz.Ofiste değiliz diyorsunuz.Bu kadar iddalıysanız koyarsınız ofisinize fazladan bir eleman.Telefonlara bakar.Ayrıca sitenin yedeğini istedim en geç 20:00a kadar göndeririz dediler.İnşallah gelir.
  • 17-12-2009, 21:48:51
    #26
    Üyeliği durduruldu
    yaradanakul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli oluyor 2 gündür.Telefon çekmiyor diyorsunuz.Ofiste değiliz diyorsunuz.Bu kadar iddalıysanız koyarsınız ofisinize fazladan bir eleman.Telefonlara bakar.Ayrıca sitenin yedeğini istedim en geç 20:00a kadar göndeririz dediler.İnşallah gelir.

    yedeğinizi almanıza rağmen neden hala böyle konuşuyorsunuz anlamış değilim. neyse bişey diyemeyeceğim...
  • 17-12-2009, 21:53:12
    #27
    bana da reseller sponsor olmuşlardı. çoğu sitem index yedi. sonra suspend edildi. sitelerinde ticket açtım cevap gelmedi.