ownhost nasıldır?
31
●4.528
- 12-10-2009, 18:07:11lütfen üslubunuzu düzeltirmisiniz?netsof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2009, 18:07:46Askerlik arkadaşınız sanırımnetsof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2009, 16:42:18Genellikele haftanın 1 günü siteler kapalı olur çünkü saldırı alıyorlarmış.İki gündür yine kapalı.Bu bağlamda atılan maillere,telefonlara ve msne cevap vermezler.Şahsen bize öyle oldu.En kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyoruz
- 17-12-2009, 16:49:27Üyeliği durdurulduyaradanakul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Msn'e cevap vermeyiz ? Msn sürekli onlinedir ve cevapta veriyoruz.
Telefona cevap vermeyiz Telefonlarımızda açıktır cevap veririz.
Maillere cevap vermeyiz? Sitemiz açılmıyor ise mailler nasıl çalışacak. Siz söylüyorsunuz saldırı alıyorlar diye ki haftanın 1 günü kapalı olur diye birşey ise çok saçma. öyle bişey olamaz bu uptime dan da bellidir. Son 1 haftadır aldığımız saldırılar yüzünden bu bu şekilde olmuştur bununda çözümlerini aramaktayız zaten. - 17-12-2009, 19:08:24Belli oluyor 2 gündür.Telefon çekmiyor diyorsunuz.Ofiste değiliz diyorsunuz.Bu kadar iddalıysanız koyarsınız ofisinize fazladan bir eleman.Telefonlara bakar.Ayrıca sitenin yedeğini istedim en geç 20:00a kadar göndeririz dediler.İnşallah gelir.ownhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2009, 21:48:51Üyeliği durdurulduyaradanakul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yedeğinizi almanıza rağmen neden hala böyle konuşuyorsunuz anlamış değilim. neyse bişey diyemeyeceğim...
yedeğinizi almanıza rağmen neden hala böyle konuşuyorsunuz anlamış değilim. neyse bişey diyemeyeceğim...