ownhost nasıldır?
31
●4.528
- 17-12-2009, 22:09:48İndex yemişti tüm sitelerimiz sunucularında iken, böyle bir anımız oldu
- 17-12-2009, 23:32:34Ulan bende nasıl hacklendi tüm sitelerim diyordum vay anasına yaaa...bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2009, 16:34:39Üyeliği durduruldudarbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSilvanoshei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyilik yap denize at misali işte görüyorsunuz Sponsor olursunuz sonrada birisi shell atıyo siteleri hack ediyo şimdi kabahat kimin? Neyse artık bir yorum yapmıyorum burada herkes nasıl olsa bişeyler söyleyecek kabahatli olan gene biz olacağız kim nedir ne değildir biliyor zaten. Bu yüzdende Allah sizi bildiği gibi yapsın diyorum. - 18-12-2009, 17:00:28Üyeliği durduruldudarbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha kampanya şartlarını bile okumuyorsunuz sonra gene bize kabahat buluyorsunuz sizin için yedekleme yapılmaz kural dışı görülen siteler uyarı olmaksızın kapatılır. Sitemizi incelemiyorsunuz sözleşmeyi okumuyorsunuz sonra gene biz kabahatli oluyoruz. Bu yüzdende 1 adım bile bu ülke ileri gidemiyo herkes kendi çıkarlarını düşündüğü için.
Hiç düşünmedinizmi bu adam sadece 50 100 hosting müşterisinden mi para kazanıyo diye. Okadar hizmet verdiğimiz kişi var şirketler var kurumsal alt yapılar var bunlar memnunken neden para bile vermeden hizmet alanlar veya 3 kuruşa bişeyler satın alıpta Hosting firmasını satın almış gibi davrananlar böyle laflar eder hiç anlamam. Bu yüzden zaten Artık R10 da da pek bişey yapmamaya karar verdim hatta R10'dan gelenlere bile hosting satmamaya karar alacağım yakında
lafım meclisten dışarı tabiki R10 da çok çok işini iyi bilen akıllı insanlarda var ama birşey olduğundada çok fazla boş konuşan insan var...