darbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlaşılmasın. Ben şikayet etmiyorum sizi. Sadece index yediğimizi söylüyorum. En azından bizi bilgilendirebilirdiniz suspend etmeden önce. Serverimiz kapandı. Sponsorluklarımız bitti. Yedeklerinizi alın diye. Ama yine de herşey için teşekkürler.

Daha kampanya şartlarını bile okumuyorsunuz sonra gene bize kabahat buluyorsunuz sizin için yedekleme yapılmaz kural dışı görülen siteler uyarı olmaksızın kapatılır. Sitemizi incelemiyorsunuz sözleşmeyi okumuyorsunuz sonra gene biz kabahatli oluyoruz. Bu yüzdende 1 adım bile bu ülke ileri gidemiyo herkes kendi çıkarlarını düşündüğü için.

Hiç düşünmedinizmi bu adam sadece 50 100 hosting müşterisinden mi para kazanıyo diye. Okadar hizmet verdiğimiz kişi var şirketler var kurumsal alt yapılar var bunlar memnunken neden para bile vermeden hizmet alanlar veya 3 kuruşa bişeyler satın alıpta Hosting firmasını satın almış gibi davrananlar böyle laflar eder hiç anlamam. Bu yüzden zaten Artık R10 da da pek bişey yapmamaya karar verdim hatta R10'dan gelenlere bile hosting satmamaya karar alacağım yakında lafım meclisten dışarı tabiki R10 da çok çok işini iyi bilen akıllı insanlarda var ama birşey olduğundada çok fazla boş konuşan insan var...