Genellikele haftanın 1 günü siteler kapalı olur çünkü saldırı alıyorlarmış.İki gündür yine kapalı.Bu bağlamda atılan maillere,telefonlara ve msne cevap vermezler.Şahsen bize öyle oldu.En kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyoruz
Msn'e cevap vermeyiz ? Msn sürekli onlinedir ve cevapta veriyoruz.
Telefona cevap vermeyiz Telefonlarımızda açıktır cevap veririz.
Maillere cevap vermeyiz? Sitemiz açılmıyor ise mailler nasıl çalışacak. Siz söylüyorsunuz saldırı alıyorlar diye ki haftanın 1 günü kapalı olur diye birşey ise çok saçma. öyle bişey olamaz bu uptime dan da bellidir. Son 1 haftadır aldığımız saldırılar yüzünden bu bu şekilde olmuştur bununda çözümlerini aramaktayız zaten.