ownhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Msn'e cevap vermeyiz ? Msn sürekli onlinedir ve cevapta veriyoruz.
Telefona cevap vermeyiz Telefonlarımızda açıktır cevap veririz.
Maillere cevap vermeyiz? Sitemiz açılmıyor ise mailler nasıl çalışacak. Siz söylüyorsunuz saldırı alıyorlar diye ki haftanın 1 günü kapalı olur diye birşey ise çok saçma. öyle bişey olamaz bu uptime dan da bellidir. Son 1 haftadır aldığımız saldırılar yüzünden bu bu şekilde olmuştur bununda çözümlerini aramaktayız zaten.
Belli oluyor 2 gündür.Telefon çekmiyor diyorsunuz.Ofiste değiliz diyorsunuz.Bu kadar iddalıysanız koyarsınız ofisinize fazladan bir eleman.Telefonlara bakar.Ayrıca sitenin yedeğini istedim en geç 20:00a kadar göndeririz dediler.İnşallah gelir.