yaradanakul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belli oluyor 2 gündür.Telefon çekmiyor diyorsunuz.Ofiste değiliz diyorsunuz.Bu kadar iddalıysanız koyarsınız ofisinize fazladan bir eleman.Telefonlara bakar.Ayrıca sitenin yedeğini istedim en geç 20:00a kadar göndeririz dediler.İnşallah gelir.

yedeğinizi almanıza rağmen neden hala böyle konuşuyorsunuz anlamış değilim. neyse bişey diyemeyeceğim...