Genellikele haftanın 1 günü siteler kapalı olur çünkü saldırı alıyorlarmış.İki gündür yine kapalı.Bu bağlamda atılan maillere,telefonlara ve msne cevap vermezler.Şahsen bize öyle oldu.En kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyoruz