• 11-11-2007, 03:33:34
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ben canlı bomba olurum bombayı bulun...
  • 11-11-2007, 03:42:07
    #11
    aynı sorun bende de var.ttnet'i kapatıp,smile a geçtim.ama günlerdir kedinin ciğere baktığı gibi gözüm modemin sinyal ışığına bakıyor.Allah'an alternatif net bağlantıları var da rahatım
  • 11-11-2007, 03:46:25
    #12
    Üyeliği durduruldu
    wifi deneyin bence komşu ya biras ayıbolcak ama ehueheuheu
  • 11-11-2007, 14:07:55
    #13
    aynı problem bende de var yeni bir buro açtım yaklaşık bir aydır ne telefon var ne internet.grev görüvlileri ile tekme tokat kavga bile ettim ama nafile.inşallah hiç biri zam alamaz o işçilerin.
  • 15-11-2007, 19:44:55
    #14
    ya smile alıcam .D yahu da benim sorun yeni telefon baglantı çekcem eve

    telefon a başvurdurulmuyor.
    Yok uzun sürerse ben batarım ciddi bomba nerden bulucaz
    Ceptelden .D baglanabilirmiyim ?
    Yardım piliz.
  • 16-11-2007, 13:36:12
    #15
    Kurumsal PLUS
    Telekomdakiler akşama kadar yatıyorlar bir iş yaptıkları yok sonra para az diye ağlanıyorlar grev yaparak bize zarar veriyorlar boş işler telekomu çok iyi biliyorum
  • 17-11-2007, 10:37:00
    #16
    Evet 1 aya giricez hala telefon baglatamadım
  • 24-11-2007, 14:35:54
    #17
    Hala grev var
  • 24-11-2007, 14:51:33
    #18
    Üyeliği durduruldu
    grev yüzünden iş yerine telefon bağlatamadım alayı ******** bunların