aynı sorun bende de var.ttnet'i kapatıp,smile a geçtim.ama günlerdir kedinin ciğere baktığı gibi gözüm modemin sinyal ışığına bakıyor.Allah'an alternatif net bağlantıları var da rahatım
aynı problem bende de var yeni bir buro açtım yaklaşık bir aydır ne telefon var ne internet.grev görüvlileri ile tekme tokat kavga bile ettim ama nafile.inşallah hiç biri zam alamaz o işçilerin.
Telekomdakiler akşama kadar yatıyorlar bir iş yaptıkları yok sonra para az diye ağlanıyorlar grev yaparak bize zarar veriyorlar boş işler telekomu çok iyi biliyorum