Konu
Ya ben ttnet i bombalicam ?
16-11-2007, 13:36:12
#15
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Telekomdakiler akşama kadar yatıyorlar bir iş yaptıkları yok sonra para az diye ağlanıyorlar grev yaparak bize zarar veriyorlar boş işler telekomu çok iyi biliyorum