• 24-11-2007, 15:13:38
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telekomdakiler akşama kadar yatıyorlar bir iş yaptıkları yok sonra para az diye ağlanıyorlar grev yaparak bize zarar veriyorlar boş işler telekomu çok iyi biliyorum
    Grev yapanlar sendika işçileri grev yapma nedenleri ise yılda 6 kere (4 yarım 2 tam) verilmesi gereken ikramiyelerin sadece 2 yarımının verilmesi ayrıca sendika aldığı karar doğrultusunda alınan yeni işçileri sendikaya kayıt ettirmeyecek.
  • 25-11-2007, 16:28:49
    #20
    Faturamı ödemeye gittim fatura tahsilat departmanında nedense grev yok
    Çelişkili bir durum
  • 29-11-2007, 13:17:12
    #21
    grev bitti galiba.
  • 29-11-2007, 13:19:07
    #22
    bitmiş sonunda ama önümde 800 tane daha abonelik bekleyen müşteri varmış bakalım sıra nezaman gelecek.
  • 29-11-2007, 13:22:29
    #23
    Resmi Açıklama Yapıldı mı Grev Bitti Diye ???
  • 29-11-2007, 13:29:52
    #24
    evet grev bayraklarını afişlerini falan hepsini kaldırmışlar bütün çalışanlar iş başında.
  • 29-11-2007, 17:52:39
    #25
    Üyeliği durduruldu
    TR'de degilim Benim internet 24 saat acik hic bir sorunum yok telekomla

    Ohhhhhhhhhhhhhh caniniza degisin