Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ya ben ttnet i bombalicam ?
24
●771
- 24-11-2007, 15:13:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Grev yapanlar sendika işçileri grev yapma nedenleri ise yılda 6 kere (4 yarım 2 tam) verilmesi gereken ikramiyelerin sadece 2 yarımının verilmesi ayrıca sendika aldığı karar doğrultusunda alınan yeni işçileri sendikaya kayıt ettirmeyecek.
- 25-11-2007, 16:28:49Faturamı ödemeye gittim fatura tahsilat departmanında nedense grev yok

Çelişkili bir durum
