Grev ne zaman biticek haberi olan varmı
Yoksa sansasyon yaratmak için gidicem dinamit patlatıp medyaya haber vericem.
Yeter artık 1 aydır evimde net yok .
Ya ben ttnet i bombalicam ?
24
●771
- 10-11-2007, 20:55:17olsun biz anlaşıyoruz kerem anlıyoruz birbirmizin derdin denKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
