• 10-11-2007, 19:57:59
    #1
    Grev ne zaman biticek haberi olan varmı

    Yoksa sansasyon yaratmak için gidicem dinamit patlatıp medyaya haber vericem.

    Yeter artık 1 aydır evimde net yok .
  • 10-11-2007, 20:18:53
    #2
    ben öğlen saat 2 den 5 e kadar felan net yok gidip gelio akşamları sağlam ama
    dava açsak yeridir
  • 10-11-2007, 20:21:39
    #3
    mert imzana takıyım hemi

    bende bombalayacam ulannnnnnnnnnnn yetert bittim be nerdende taşındım ****.
  • 10-11-2007, 20:22:40
    #4
    benim elektiriklerde gidiyor. istanbulda son 1 haftadır elektirik yok.

    benimde gidiyor internet. Allahtan torrent net gelince tekrar başlıyor
  • 10-11-2007, 20:29:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ahh ttnet ahhh.Daha ne kadar cekecez senin elinden...
  • 10-11-2007, 20:29:20
    #6
    Geçenlerde grev yapanlara söyledim az kaldı çökücekler amca kafanıza söylemedi demeyin diyom adam da napalım ekmek parası diyo
  • 10-11-2007, 20:50:26
    #7
    Türk Telekom ile TTNET ayrı kuruluşlar. TTNET; Superonline, Smile ADSL gibi ayrı bir internet servis sağlayıcı...
  • 10-11-2007, 20:55:17
    #8
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk Telekom ile TTNET ayrı kuruluşlar. TTNET; Superonline, Smile ADSL gibi ayrı bir internet servis sağlayıcı...
    olsun biz anlaşıyoruz kerem anlıyoruz birbirmizin derdin den
  • 10-11-2007, 22:25:24
    #9
    benden bu ay adsl faturası almadılar ne işse
    gelen bütün fatura tutarına indirim yapmışlar
    arada böyle güzellik yapiyor demek yada grev var diye