Konu
Ya ben ttnet i bombalicam ?
10-11-2007, 22:25:24
#9
SâqopÂ_28
benden bu ay adsl faturası almadılar ne işse
gelen bütün fatura tutarına indirim yapmışlar
arada böyle güzellik yapiyor demek yada grev var diye