Konu
Ya ben ttnet i bombalicam ?
10-11-2007, 19:57:59
#1
Omer
Grev ne zaman biticek haberi olan varmı
Yoksa sansasyon yaratmak için gidicem dinamit patlatıp medyaya haber vericem.
Yeter artık 1 aydır evimde net yok .