Konu
Ya ben ttnet i bombalicam ?
11-11-2007, 14:07:55
#13
fraklit
aynı problem bende de var yeni bir buro açtım yaklaşık bir aydır ne telefon var ne internet.grev görüvlileri ile tekme tokat kavga bile ettim ama nafile.inşallah hiç biri zam alamaz o işçilerin.