Konu
Ya ben ttnet i bombalicam ?
11-11-2007, 03:42:07
#11
vB_
aynı sorun bende de var.ttnet'i kapatıp,smile a geçtim.ama günlerdir kedinin ciğere baktığı gibi gözüm modemin sinyal ışığına bakıyor.Allah'an alternatif net bağlantıları var da rahatım