• 22-10-2010, 19:42:59
    #10
    Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fake
    Pardon ya paint açık kalmış
  • 22-10-2010, 23:14:42
    #11
    Bende Sandım ki Gerçekten 250 Km Ye Bastın Sandım
    Amma Gta İmiş...
  • 22-10-2010, 23:57:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ciddi sandım o nasıl diyecektim
  • 23-10-2010, 00:01:34
    #13
    JerusaLem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi sandım o nasıl diyecektim
    1. Dalga denizde olur
    2. Ben burada dalga geçmiyorum
    3. Ben ciddi ciddi 250 bastım
    4. resimlerde görüldüğü gibi



  • 23-10-2010, 00:05:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Başkan Km nasıl gözüküyor eklenti mi var? Bende niye yok :-((
  • 23-10-2010, 00:08:16
    #15
    Mesudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkan Km nasıl gözüküyor eklenti mi var? Bende niye yok :-((
    Evet,
    http://www.forumturka.net/forum/gta-...ostergesi.html
    Bu siteden indirdim bende kurdum.

    Ama lamba yakma "L" ile açma kapatma ile sınırsız nitro vardı fareye basınca basıyordu onu iptal etti

    Dosya değiştiriyor.
  • 23-10-2010, 00:14:39
    #16
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet,
    http://www.forumturka.net/forum/gta-...ostergesi.html
    Bu siteden indirdim bende kurdum.

    Ama lamba yakma "L" ile açma kapatma ile sınırsız nitro vardı fareye basınca basıyordu onu iptal etti

    Dosya değiştiriyor.
    Eyw hocam Bende hacı muratla 200 km yaparım belki
  • 23-10-2010, 00:15:41
    #17
    Mesudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyw hocam Bende hacı muratla 200 km yaparım belki
    Ferrari ile 315 yapıyor ibre 300
    Türkey modu var bende.
  • 23-10-2010, 01:12:09
    #18
    Hocam, Online SA:MP ile oynamak isterseniz beraber oynayabiliriz. Gerçekten çok seviyorum GTA serisini yılların eskitemediği Vice City'nin müdavimlerinden ve mod yapanlarındanım. GTA SA Multi Player oynayabiliriz. Buluşacağımız server adresini verin maksat günde 20 dakikada olsa kafa dağıtabilmek değil mi