Konu
Renault Broadway ile 250 bastım
23-10-2010, 00:14:39
#16
Mesudo
Üyeliği durduruldu
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet,
http://www.forumturka.net/forum/gta-...ostergesi.html
Bu siteden indirdim bende kurdum.
Ama lamba yakma "L" ile açma kapatma ile sınırsız nitro vardı fareye basınca basıyordu onu iptal etti
Dosya değiştiriyor.
Eyw hocam
Bende hacı muratla 200 km yaparım belki