HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet,
http://www.forumturka.net/forum/gta-...ostergesi.html
Bu siteden indirdim bende kurdum.

Ama lamba yakma "L" ile açma kapatma ile sınırsız nitro vardı fareye basınca basıyordu onu iptal etti

Dosya değiştiriyor.
Eyw hocam Bende hacı muratla 200 km yaparım belki