• 22-10-2010, 11:22:11
    #1
    Merhabalar,

    Az önce Renault Broadway ile 250 bastım nasıl mı?

    İşte resimlerini çektim 4 tane hemde (farklı yerlerde).

    Resimler;







    Sizce nasıl?

    İnandınız mı bastı ma?
  • 22-10-2010, 11:37:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hahaha GTA SA
  • 22-10-2010, 13:51:57
    #3
    Harbiden basmışın.
  • 22-10-2010, 14:04:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    anca gtada basarsın zaten
  • 22-10-2010, 14:06:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aferin
  • 22-10-2010, 14:12:30
    #6
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anca gtada basarsın zaten
    Basıyorum zaten
  • 22-10-2010, 17:58:40
    #7
    Bende şahinle bastıydım.
  • 22-10-2010, 18:11:06
    #8
    İşin ucunda hazar varsa diğer ucunu boşver gitsin
  • 22-10-2010, 19:36:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Fake